Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Άρτος & Θέαμα στην Εξυπηρέτηση Πελατών


       Πρωτοβουλία Εργαζομένων στην Cosmote

                                                                                     Αθήνα 3/11/2010

Και ενώ, η κυβέρνηση του μνημονίου και της τρόικας, προχωρά σε νέα επώδυνα μέτρα για τους εργαζόμενους και τους πολίτες της χώρας, η αλλαγή στη διοίκηση του ΟΤΕ – COSMOTE με το νέο Βουρλούμη έρχεται να εφαρμόσει την ίδια και σκληρότερη πολιτική.

Σε όλο αυτό το φάσμα αντεργατικών πολιτικών, η διοίκηση της Cosmote και ιδιαίτερα της Εξυπηρέτησης πελατών δίνει απλόχερα ΑΡΤΟ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑΤΑ. Καθημερινά, αλλά και στην τρέχουσα εβδομάδα εξυπηρέτησης πελατών σε ένα αμφιβόλου ποιότητας πρόγραμμα, όπως και πέρσι, έρχεται να κουκουλώσει τα προβλήματα που διαιωνίζεται και αυξάνονται:

Κουβέντα για την ταμπακιέρα και την μη υπογραφή ικανοποιητικής σύμβασης:
·        Για τις απολύσεις σε μια κερδοφόρο εταιρία.
·        Για το εργασιακό καθεστώς και την ανθυγιεινή εργασία στα τηλεφωνικά κέντρα,
·        την συνεχή μεταφορά αντικειμένου σε τρίτες εταιρίες - outsourcing – που καταργεί θέσεις σταθερής εργασίας
·        την τρομοκρατία. Αυτήν τη φορά, προχώρησε στον εκφοβισμό των εργαζομένων, βάζοντας στο παιχνίδι των αναρρωτικών αδειών και την υγειονομική επιτροπή του ΤΑΠ-ΟΤΕ.
·        την εντατικοποίηση της εργασίας που μας φτάνει στα όρια μας,
·        την υπογραφή στόχων,
·        το διχαστικό και απαράδεκτο «σύστημα επιβράβευσης».

Δεν μας λένε κουβέντα για τις απώλειες θέσεων εργασίας με πρόσχημα την επικείμενη ενοποίηση των τηλεφωνικών κέντρων ΟΤΕ - COSMOTE – ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
Καλούμε τη διοίκηση της Cosmote και της Εξυπ. Πελατών να σταματήσει τον εργασιακό μεσαίωνα. Ζητούμε το σεβασμό στην αξιοπρέπειά μας και στα δικαιώματά μας.

Καλούμε, επίσης, την πλειοψηφία του δ.σ. του σωματείου να σταματήσει την ένοχη σιωπή. Τα σχέδια αυτά, είναι γνωστά στην πλειοψηφία του σωματείου, τόσο από τις συνεδριάσεις της ΟΜΕ –ΟΤΕ, όσο και από τις παρεμβάσεις μας (protovoulia-cosmote.blogspot.com/2010/03/832010.html), καθώς και από τις ενημερώσεις συναδέλφων. ΡΩΤΑΜΕ, πότε πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με το διευθυντή Εξυπηρέτησης Πελατών και τι συζητήθηκαν σ΄αυτές.

Προτείνουμε προς το δ.σ. να πάρει αποφάσεις για τα εργασιακά θέματα που έχουμε θέσει.
Να προχωρήσει, επιτέλους, σε παρεμβάσεις στους εργασιακούς χώρους.
Να ενημερώνει τους εργαζόμενους σε μηνιαία βάση.
                   protovoulia-cosmote.blogspot.com